Yritys

Etusivu / Yritys
ostotapahtumaa vuosittain
0
myyntituotetta
0
brändiä
0
liikevaihto
0 milj. €
myyntikokonaisuutta
0
myyntipistettä

Jo vuodesta 1980 helppoa lisämyyntiä

Toypap-Import Oy:n missio jo vuodesta 1980 lähtien on tarjota innovatiivista lisämyyntiä eri tyyppisille ja kokoisille myyntipisteille. Toypap haluaa tarjota asiakkaalle vaivattoman palvelukonseptin, johon kuuluu asiakkaan myyntineliöiden tuoton maksimointi, kaupalliset kuluttajatuotevalikoimat vapusta jouluun ja ajattomat suosikkituotteet erilaisiin arjen tarpeisiin.

Pientä myyntitilaa vastaan saat käyttöösi yli 40 vuoden kokemuksen kaupallisten lisämyyntituotteiden valikoimien rakentamisesta, oman edustajan palvelemaan eri tarpeissa sekä uusiutuvan tuotevalikoiman kaikkiin sesonkeihin.

 

Kuluttajalle ajankohtaisia tuotteita ympäri vuoden

Valikoimamme sisältää yli 2000 tuotetta sisältäen erilaisia ratkaisuja, displayta ja yksittäisiä tuotteita. Brändiemme Zacin, Loihdin ja Lelukulman tuoteperheille on myös valittavana myymälätyötä helpottava hyllynhoitopalvelu. 
Toypap uusii asiakaslähtöisesti valikoimaa jatkuvasti ja tuoteportfolio sisältää useita brändejä, jotka kuluttaja tunnistaa myyntipisteelläsi.
 
Vuosittain ostamisen ja arjen pientä iloa Toypapin tuotteilla kokee vuosittain noin kaksi miljoonaa kuluttajaa.
 

Sujuvan yhteistyön takaa oma alueesi myyntiedustajasi

Tyytyväisiä asiakkaita Toypapilla on tällä hetkellä yli 1000 myyntipisteessä ympäri Suomea. Asiakkaitamme ovat mm. vähittäismyymälät, liikenneasemat, erilaiset viihdekeskukset ja ketjuliikkeet.

Jokaisella asiakkaallamme on oma myyntiedustaja, joka palvelee niin valikoimien rakentamisessa, logistiikan sujuvuuden varmistamisessa kuin muissakin lisäpalveluiden sopimisessa – esimerkiksi tuotteidemme tavaravirran hallinnasta kokonaisuutena.

Tutustu lisää brändiportfolioomme: